October 24, 2018
Yuridik.uz bosh sahifasi bo'yicha
- Bizda joylashishi turlicha holatda bo'lsa quyidagi menyular bo'lishi kerak:
1) Savol bering
2) Hujjat buyurtma
3) Xizmatlar
4) Yuristlar
5) Blog
6) Boshqa
6.1) Savollar
6.2) Bu qanday ishlaydi?
6.3) Telefon Konsultatsiya
6.4) Biz haqimizda
- Dizaynning o'ng yuqori burchak qismida Savol bering degan alohida tugmaga hojat yo'q, Uning o'rniga menyu satridagi "Savol bering" menyusini biroz ajralib turadigan qilish kerak.
- Ro'yxatdan o'tish va Kirish deb uzun yozish kerak emas. Shunchaki "Kirish" deb qo'yilsa kifoya qiladi. Agar avval ro'yxatdan o'tmagan bo'lsa Kirish sahifasidan o'tib ketaveradi
- Qidiruv uchun kichik bo'lsa-da joy ajratilishi kerak. Hozirgi yuridik.uzga o'xshashroq qi;sak ham bo'ladi
- Asosiy markazda 3 ta xizmat turibdi. Bu noto'g'ri, Bizda asosiy urg'u savol berishga qaratilishi kerak. Hamma boshqa xizmatlarimiz savol berish asosiga qurilgan.
Masalan, quyidagi shakllardan biriga yaqinroq bo'lishi kerak:
- Quyidagi bo'lim kerak emas, bu firma shug'ullanadigan faoliyat sohalari bu ro'yxat tarzida e'lon qilinishi to'g'ri emas.
- Dizayn borasida umuman gradientdan foydalanmaylik.
- Narxlar bosh sahifada ko'rsatilishi kerak emas ( bu meni aybim- aytmaganman, shunday qilib sekin-asta bitta ko'rinish chiqarib olamiz
- oxirgi berilgan savollar ro'yxati chiqishi kerak. Pravoved.ruga o'xshash holatda - pulli va bepul tablarga bo'lingan shaklda