October 24, 2018

Yuridik.uz bosh sahifasi bo'yicha

  • Bizda joylashishi turlicha holatda bo'lsa quyidagi menyular bo'lishi kerak:

1) Savol bering

2) Hujjat buyurtma

3) Xizmatlar

4) Yuristlar

5) Blog

6) Boshqa

6.1) Savollar

6.2) Bu qanday ishlaydi?

6.3) Telefon Konsultatsiya

6.4) Biz haqimizda

  • Dizaynning o'ng yuqori burchak qismida Savol bering degan alohida tugmaga hojat yo'q, Uning o'rniga menyu satridagi "Savol bering" menyusini biroz ajralib turadigan qilish kerak.
  • Ro'yxatdan o'tish va Kirish deb uzun yozish kerak emas. Shunchaki "Kirish" deb qo'yilsa kifoya qiladi. Agar avval ro'yxatdan o'tmagan bo'lsa Kirish sahifasidan o'tib ketaveradi
  • Qidiruv uchun kichik bo'lsa-da joy ajratilishi kerak. Hozirgi yuridik.uzga o'xshashroq qi;sak ham bo'ladi
  • Asosiy markazda 3 ta xizmat turibdi. Bu noto'g'ri, Bizda asosiy urg'u savol berishga qaratilishi kerak. Hamma boshqa xizmatlarimiz savol berish asosiga qurilgan.

Masalan, quyidagi shakllardan biriga yaqinroq bo'lishi kerak:

  • Quyidagi bo'lim kerak emas, bu firma shug'ullanadigan faoliyat sohalari bu ro'yxat tarzida e'lon qilinishi to'g'ri emas.


  • Dizayn borasida umuman gradientdan foydalanmaylik.
  • Narxlar bosh sahifada ko'rsatilishi kerak emas ( bu meni aybim- aytmaganman, shunday qilib sekin-asta bitta ko'rinish chiqarib olamiz
  • oxirgi berilgan savollar ro'yxati chiqishi kerak. Pravoved.ruga o'xshash holatda - pulli va bepul tablarga bo'lingan shaklda